Аутор Тема: Y-днк хаплогрупа I2  (Прочитано 248776 пута)

Ван мреже Муњени Ћелић

  • Познавалац
  • ******
  • Поруке: 598
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #40 послато: јун 26, 2013, 10:19:17 поподне »


Кажу да је ово реконструкција припадника I2 хаплогрупе из пећине Лихтенштајн у Саксонији. Пронађени остаци су стари око 3.000 година (Бронзано доба).

Више података о хаплотиповима 19 мушкараца из пећине:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lichtenstein_Cave
Икавац

Ван мреже Александар Невски

  • Члан Друштва
  • Истраживач
  • *****
  • Поруке: 993
  • Борац за педерско-некрофилско-људождерска права.
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #41 послато: јун 27, 2013, 06:06:09 поподне »
Коначно нова грана!!! :D

Ево мойега йучерашњега писма Вилияму Мороуу, уредитељу ФТДНА И2а подухвата, и одговора од Берния Кулена. На жалост, нема йош увѣк толико жељене и очекиване подѣле Динараца, него нове гране одвойене неколико десетин колѣн прѣ рођења старога "Динарка"  :), найближега зайедничкога прѣдка Динараца Йужњака и Сѣверњака по мужской лози.


Цитат
Hello Mr. Morrow,

I think we have new branch of I2a, between Disles and Dinarics! It is very interesting 67 markers STRs of Polish man Wojtowicz, kit N113464. About him already has words because of his Geno 2 lack of two new CTS SNPs present at seven Geno 2 tested dinarics. Finding several weeks ago his newly done STRs, I noticed several its features not shared with others.
First, it is ancestral value DYS565 = 11, which is modal for Disleses, Isleses, Sardinians, Alpines, Westerners; for all I2a except small group of Isleses who have 10. But, for all except one dinaric DYS 565 = 9! Since it is very small probability that Wojtowicz has back mutation in two steps from 9 to 11, it is obvious that his line goes away from dinaric line before its mutation DYS 565 11 => 9 happened! And DYS565 = 9 is the most obvious property of Dinarics and difference from other I2a branches.

Secondly, he has differences on 22 markers from modal Din - North, where was he put (including 0 on DYS 425, which none other Dinaric or Disles has). Average Din-N has 8.1, and maximal difference is 16. Average Din-South has 7.88 differences from modal, and maximal difference is 12. This is another proof here is new branch in sight.
Thirdly, he has DYS 385b = 13, also unique in Dinarics.

I think his male line branches away several tens of generations earlier from MRCA of Dinarics. I must say that I am very, very satisfied, and happy this new branch is found in Poland, among northern Slavs, not on my Balkans. It is another proof of Mr Nordtvedt's and Verenich's conclusions (strongly shared by me), that Dinarics came to Balkans with Slavic invasion in 5-7 centuries, and that they are not natives on Dinaric mountains, as its name wrongly implies. Another blow to theory that I2a are natives on Balkans is testing of 111 Albanians in Macedonia, which showed only two of them are I2a (not necessarily Dinarics), whereas 27% of more than 220 Slavic Macedonians were I2a. In Serbian province of Kosovo was similar, only 2.7% of tested Albanians were I2a. Another blow was testing of 884 Italians, which showed only 4 of them could be Dinarics, which proves there was no Dinarics on Balkans during Roman times, because in that times was great migration of population from Balkans to Italy (17 Roman imperators were born in todays Serbia only!).
I hope this new branch will someday get some Slavic name! :-)

I wanted to put this somewhere on mailing list on RootsWeb, so that others may read it, but I was unable to find how to do it. :-(

http://archiver.rootsweb.ancestry.com/th/read/Y-DNA-HAPLOGROUP-I/2013-03/1364615505

I must say with regret that I am unable to test me in Geno 2. My kit was returned to US by idiotic Customs-men in Serbia, citing that I am not hospital! And chance is slim that even National Geographic will return me money, which is third of my monthly pay.


Best wishes to You,

Александар Невски, dinaric south member.


Цитат
Невски,

Good job spotting these results. We will announce the new branch soon.
Also notice the L147- results for Mr Wojtowicz which were received
only two days ago.

I will be busy for the next few days, but I will write more soon.

Bernie Cullen
volunteer administrator I2a Project with Bill Morrow
Србски пѣсник Лаза Костић: "у млазових прочитам сричући" "по уздасих тако први' у јунака реч поврви"

Синиша Јерковић

  • Гост
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #42 послато: јун 27, 2013, 08:12:27 поподне »
Бијах на краћем одмору, па сад баш гледам шта је било ново на форуму у међувремену.

Мороу одавно није администратор на И2а Пројекту (бар не активан). Претпостављам да ти се зато јавио Кулен. Кулен је већ писао на рутсвебу у вези грањања Војтовича, чини ми се.

Ја баш некидан гледам Приморца на хрватској телевизији, како самоувјерено понавља водитељу своје глечерске теорије.

И ја мислим да би коначно умјесто И2а Динарик требало да стоји И2а Славик...

Синиша Јерковић

  • Гост
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #43 послато: јун 27, 2013, 08:15:06 поподне »


Кажу да је ово реконструкција припадника I2 хаплогрупе из пећине Лихтенштајн у Саксонији. Пронађени остаци су стари око 3.000 година (Бронзано доба).

Више података о хаплотиповима 19 мушкараца из пећине:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lichtenstein_Cave

Да, ово су прилично давнашње реконструкције. Својевремено смо на форуму крстарице коментарисали да овај реконструисани личи на Бред Пита.

Мислим да ове реконструкције ради нека фирма специјализована само за то, имају још историјских и археолошких реконструкција, био је негдје линк за њихову галерију, ако пронађем поставићу га.

Ван мреже Александар Невски

  • Члан Друштва
  • Истраживач
  • *****
  • Поруке: 993
  • Борац за педерско-некрофилско-људождерска права.
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #44 послато: јун 27, 2013, 08:33:12 поподне »
Бијах на краћем одмору, па сад баш гледам шта је било ново на форуму у међувремену.

Мороу одавно није администратор на И2а Пројекту (бар не активан). Претпостављам да ти се зато јавио Кулен. Кулен је већ писао на рутсвебу у вези грањања Војтовича, чини ми се.

Ја баш некидан гледам Приморца на хрватској телевизији, како самоувјерено понавља водитељу своје глечерске теорије.

И ја мислим да би коначно умјесто И2а Динарик требало да стоји И2а Славик...

Мороу йе йош увѣк тамо. Он йе прослѣдио мойу поруку Кулену. Но, надам се да ће за койи дан Войтович бити издвойен у посебну грану! :-)
Приморац и остале аветиње што трубе о "илирской" И2а само себе брукайу свойим лупетањем. Њихове замисли су неодрживе. Сада већ има море кључних доказа за то.
Србски пѣсник Лаза Костић: "у млазових прочитам сричући" "по уздасих тако први' у јунака реч поврви"

Синиша Јерковић

  • Гост
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #45 послато: јун 27, 2013, 08:41:55 поподне »
Мороу йе йош увѣк тамо. Он йе прослѣдио мойу поруку Кулену. Но, надам се да ће за койи дан Войтович бити издвойен у посебну грану! :-)
Приморац и остале аветиње што трубе о "илирской" И2а само себе брукайу свойим лупетањем. Њихове замисли су неодрживе. Сада већ има море кључних доказа за то.

Нордведт је још прије пет-шест година спомињао Пољску као могућу локацију за одвајање Ислеса, Дислеса и Динарика.

Đorđo

  • Гост
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #46 послато: јул 20, 2013, 06:25:12 поподне »
Objavljen članak da je testirano pet egipatskih mumija i da je jedna od njih sigurno I2, samo što je nejasno da li se radi o mtDna ili Y.

http://www.nature.com/news/egyptian-mummies-yield-genetic-secrets-1.12793

http://www.eupedia.com/forum/threads/28592-Egyptian-mummy-identified-as-belonging-to-Y-haplogroup-I2
« Последња измена: јул 20, 2013, 06:43:06 поподне Đorđo »

Синиша Јерковић

  • Гост
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #47 послато: јул 21, 2013, 01:05:34 поподне »
Objavljen članak da je testirano pet egipatskih mumija i da je jedna od njih sigurno I2, samo što je nejasno da li se radi o mtDna ili Y.

http://www.nature.com/news/egyptian-mummies-yield-genetic-secrets-1.12793

http://www.eupedia.com/forum/threads/28592-Egyptian-mummy-identified-as-belonging-to-Y-haplogroup-I2

Мислим да се овдје ипак ради о мтдна.

Ван мреже Муњени Ћелић

  • Познавалац
  • ******
  • Поруке: 598
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #48 послато: јул 21, 2013, 09:26:45 поподне »
Несумњиво је у питању mt-DNA хаплогрупа.
Икавац

Đorđo

  • Гост
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #49 послато: август 11, 2013, 02:10:37 поподне »
Koristeći podatke sa eupedije napravio sam grafik distribucije I2 u Evropi, priznajem da nisam neki stručnjak pa možda negde pogreših. Izračunao sam da u Evropi ima 30.5 miliona nosilaca I2, ili kad bi se mogle uključiti i žene, 61 milion Evropljana je po muškoj liniji I2.

Ван мреже Kor

  • Члан Друштва
  • Истраживач
  • *****
  • Поруке: 816
  • реверзни инжињеринг историје
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #50 послато: август 14, 2013, 05:00:31 поподне »
Свака част за урађено али си требао да то још мало нашминкаш и да у график унесеш имена држава, проценте и број носилаца хаплогрупе како би све било прегледније.

Ван мреже Александар Невски

  • Члан Друштва
  • Истраживач
  • *****
  • Поруке: 993
  • Борац за педерско-некрофилско-људождерска права.
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #51 послато: октобар 17, 2013, 08:43:07 поподне »
Тесла, Радуч, Лика - слава: Ђурђевдан, хаплогрупа I2a.

Вѣруйем да се овдѣ ради о братству Николе Тесле? Не вѣруйем да има двойе братстава Тесала у Лици.
Ово йе велика вѣст за И2а лозу. Коначно неко стварно познат ван граница Србийе и Балкана из динарске лозе. :D
Надам се да ће чланак Синише Йерковића на мрежном сѣдишти о лози И бити допуњен сликом нашега научника.

« Последња измена: октобар 17, 2013, 08:47:10 поподне Александар Невски »
Србски пѣсник Лаза Костић: "у млазових прочитам сричући" "по уздасих тако први' у јунака реч поврви"

mladjo

  • Гост
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #52 послато: октобар 17, 2013, 08:46:50 поподне »
Вѣруйем да се овдѣ ради о братству Николе Тесле? Не вѣруйем да има двойе братстава Тесала у Лици.
Ово йе велика вѣст за И2а лозу. Коначно неко стварно познат ван граница Србийе и Балкана из динарске лозе. :D


Да то су они...једино за потврду би требало још неко од њих да се тестира.

Ван мреже Александар Невски

  • Члан Друштва
  • Истраживач
  • *****
  • Поруке: 993
  • Борац за педерско-некрофилско-људождерска права.
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #53 послато: октобар 24, 2013, 08:50:09 поподне »
Данас први пут пуштах прорачуне ос найвећега одступања на СТР подацих. Ово йе за И2а дин Сѣвер и Йуг спойено, са издвойенима Блахницима из Чешке, нацртанима посебном машћу. Ово йе рађено без тежинских чинилаца.  Покушах и са тежинскима чиниоцима, где су они 1/<Учестаност промѣне на СТР-у>. добия се такође лѣпа подѣла и одваяње Йуга од Сѣвера. Сви коришћени узорци су са 67 ознака.



У наредних днех ћу се мало огледати са овиме, са и без тежинских чинилаца, гледаћу има ли грѣшака у данас направљеном кључу за прорачун СТР-ова и дѣлићу расположиве узорке по земљах, како бих видѣо има ли каквога нагомилавања. Па да видимо може ли се што користно закључити из овога.
Србски пѣсник Лаза Костић: "у млазових прочитам сричући" "по уздасих тако први' у јунака реч поврви"

Ван мреже Александар Невски

  • Члан Друштва
  • Истраживач
  • *****
  • Поруке: 993
  • Борац за педерско-некрофилско-људождерска права.
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #54 послато: октобар 24, 2013, 09:32:20 поподне »
А сада ево прорачуна са наведенима тежинскима чиниоцима, и са придодатима неколикима узорцима И1 лозе, за оглед. Сви узорци су такође са 67 ознака. Особина прорачуна са тежинскима чиниоцима йе да на далеко одвая не-баш-блиска становништва, што йе и очекивано. Чак и на виших осах, што нѣйе случай када се ради прорачун без тежинских чинилаца.
Ево ос 1-2 гдѣ ясно одвая И1-овце од Динараца. Долѣ на дну су усамљени Краљевић и Ерлић.



А сада ево и ос 9/10 гдѣ су становништва за мене изненађуйуће добро одвойена!

Србски пѣсник Лаза Костић: "у млазових прочитам сричући" "по уздасих тако први' у јунака реч поврви"

Синиша Јерковић

  • Гост
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #55 послато: октобар 25, 2013, 08:53:17 пре подне »
Свака част, Невски. Интересантни резултати. Можда би могао да издвојиш само ДИН Југ са нашег подручја, али да ставиш и ознаку презимена, или број са легендом ознака.

Не знам како су ти и Краљевић и Ерлић испали овако удаљени од осталих. За Ерлића ми је разумљиво, јер он има неколико само њему специфичних мутација, он је заправо огранак од Краљевића, али Краљевић је доста близу коријену, модалу, средини, како год.

Ван мреже Александар Невски

  • Члан Друштва
  • Истраживач
  • *****
  • Поруке: 993
  • Борац за педерско-некрофилско-људождерска права.
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #56 послато: октобар 26, 2013, 04:37:47 пре подне »
Свака част, Невски. Интересантни резултати. Можда би могао да издвојиш само ДИН Југ са нашег подручја, али да ставиш и ознаку презимена, или број са легендом ознака.

Не знам како су ти и Краљевић и Ерлић испали овако удаљени од осталих. За Ерлића ми је разумљиво, јер он има неколико само њему специфичних мутација, он је заправо огранак од Краљевића, али Краљевић је доста близу коријену, модалу, средини, како год.

Ништа не брини, Синишо. Свега ће бити. Трѣба ми йош неколико дана да омогућим унос броя ознака за прорачун, коришћења тежинских чинилаца, и сличнога прѣко користничкога сучеља. Па ћеш добити цѣо поступак, зайедно са припремљеним улазним спремиштем за Дин Йуг и йош неке лозе. Надам се крайем слѣдеће недѣље. Онда ћеш моћи видѣти ко йе ко испод показивача, али и са могућим исписом имен на слици.
Србски пѣсник Лаза Костић: "у млазових прочитам сричући" "по уздасих тако први' у јунака реч поврви"

Синиша Јерковић

  • Гост
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #57 послато: октобар 31, 2013, 08:13:36 поподне »
Sparkey са еупедије урадио је интересантну шему познатих припадника хаплогрупе И2. Поставио је и Теслу и Живојина Мишића.

http://www.eupedia.com/forum/threads/27655-Searching-for-famous-I2-carriers

Ван мреже Bane

  • Познавалац
  • ******
  • Поруке: 683
  • E-Z16988+A11837+
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #58 послато: децембар 05, 2013, 10:18:35 пре подне »

Синиша Јерковић

  • Гост
Одг: Y-днк хаплогрупа I2
« Одговор #59 послато: децембар 05, 2013, 10:54:31 пре подне »
http://i2aproject.blogspot.com/2013/12/i-p372-tree-showing-main-dinaric.html

Ово је изгледа блог Бернија Кулена, главног администратора ФТДНА И2а пројекта. Знам да је у последњих неколико мјесеци, захваљујући Гено 2 тестовима откривено неколико нових СНП-ова за Динарик грану. Сад видим и из ове скице како ствари отприлике стоје. Не знам да ли ови нови СНП-ови потврђују основну подјелу на Динарик-Југ и Динарик Сјевер
Нисам провјеравао да ли већ сад на ФТДНа може да се наручи који од ових ЦТС тестова.

Унутар Динарик Југа видим само једну јасно одвојену грану, ато је она која на 449 има вриједност 29 и мање. Било би добро кад би ови новооткривени СНП-ови потврдили ову подјелу.