72. Тришић, Јовањдан, Велика Обарска/Бијељина
Припада хаплогрупи I2-PH908. Једина благо помјерена вриједност маркера је DYS385ab=14-16. Узимајући у обзир ову вриједност, славу Јовањдан и географску блискост, Тришићу би могли бити блиски Сјеничићи из Црквине/Шамац. Разликују се од Тришића на 2/23 маркера разлике. Требало би обратити пажњу и на Тошића из Бушња/Пљевља, који такође слави Јовањдан, има DYS385ab=14-16 али је по укупном хаплотипу удаљенији од Тришића (6/23), па је питање колико је веза могућа. Тришићи су технички гледано најближе двије породице из Крајине које славе Петровдан: Батићи и Балабани. А блискости има и са неким породицама у западној Србији Читаковићи из Г. Мушића и Шекуларци из Чедово/Сјеница, Аврамовићи из Зеока, али с обзиром на модалност хаплотипа, сва су ова поклапања непоуздана. Препорука је неки од дубинских тестова.
О поријеклу Тришића, Велибор Лазић је приложио сљедеће податке:
"72. Тришић - Премда Радмила Кајмаковић у монографији "Семберија" помиње Тришиће у селу Велика Обарска, мада у дијелу који се односи на породице непознатог поријекла, ради се о Тришићима са славом Митровдан, који, према сазнањима тестираног нису истог поријекла са Тришићима који славе Јовањдан, а којима припада тестирани. Извјесни траг у покушају повезивања Тришића са пописом из 1850/51 године представља и навод тестираног који досељење, негдје из Старе Херцеговине, са границе Црне Горе и Босне и Херцеговине, везује за имена извјесних Трише, Симе и Радована. Према предању они су били браћа, али предање често споји пар генерација и у том дијелу га свакако треба узети са резервом. Међутим, у попису из 1851. године у кући 27. пописан је извјесни Трифко, син Максима, са несигурним читањем презимена (Коталица?), рођен 1796. године, док у наредне четири куће имамо Радовановиће, код којих срећемо и име Трифко и име Симо. Поређењем година рођења домаћина и имена њихових очева, долази се до закључкда да би ових пет кућа могло потицати од четворице браће, рођених око 1760. године. Интересантно је да Радовановићи из Велике Обарске славе Јовањдан као и тестирани Тришић, па би свакако било корисно провјерити заједничко поријекло тестирањем некога од Радовановића. Додатни аргумент који би могао поткријепити повезаност ових породица налазимо у документацији која се односи на успоставу земљишних књига, из периода 1879-1888. године, гдје су Радовановићи, које јасно можемо повезати са турским пописом из 1850/51. године и Тришићи насељени на истом беглуку, Осман-бега Заимовића."