Овај "љубитељ Арнаута" је до сада 4 пута путовао на наше Косово и Метохију, не само до моста у Митровици већ јужно од Ибра, видео из прве руке у каквим условима живе његови сународници, посетио непролазне светиње на нашој светој земљи, осетио на својој кожи погледе и гестове пуне мржње Албанаца, однео хуманитарну помоћ за Србе из Ораховца и Велике Хоче, био са тим људима и ако ништа барем им дао моралну подршку, која поред новца и потрепштина тим људима доста значи, да знају да нису заборављени и да и даље има људи који неће олако рећи како је "Косово изгубљено и није наше". Ето толико о овом "љубитељу Арнаута", признајем да не могу да се мерим са великим интернет ратником који неустрашиво србује из Београда, никад притом не крочивши вероватно ни на север где су већина Срби, а камоли јужније...
То наравно нема никакве везе са научним и историјским истинама о којима се овде говори, а које велики Срби-букачи из фотеље у Београду тако здушно нападају мислећи да је то "патриотски"...
Ја тебе нити било чије име нисам споменуо у контексту да си љубитељ Арнаута, ако си се препознао шта ја ту могу.
Био сам у Митровици, а у енклавама нажалост нисам, али надам се да једног дана хоћу.
Врло добро знам како живи наш народ на Косову, имам и неколико пријатеља и комшија који су избегли са Косова 1999. године и који су ми причали шта су им све Арнаути радили не само крајем деведесетих, него и раније за време СФРЈ. Отац једног мог пријатеља је добио нож у стомак од Арнаута шездесетих година кад је био средњошколац, једва је остао жив и после тога је његов отац распродао све што је имао на Косову и преселили су се у Београд. Таквих случајева са све набијањем на флаше је било на хиљаде још за време СФРЈ, пуно пре Милошевића, а Арнаути су још у време СФРЈ викали "Косово репубљик", што је праћено насиљем према Србима и другим не-Албанцима.
Таквом понашању Арнаута су доста допринели неки нама ненаклоњени центри моћи који су Арнауте прогласили за Иљире. Арнаути сматрају да смо ми словенски дошљаци, а да су они потомци Иљира, те да имају право на цео Балкан, а наше територије су им прве на мети. На Косову нема ништа албанско, скоро све што има тамо је српско, чак има и више турских културо-историјских и верских објеката него албанских.
То што Арнаути мушкој деци дају имена као што су Иљир, Батон, Аргон итд. а женској Теута, неће променити чињеницу да они са Илирима немају никакве везе. То што се свака друга пумпа или продавница на Косову зове "Илирија" или "Дарданија" такође не може промемити чињеницу да између задњег помена Илира и првог помена Арнаута на Балкану постоји рупа од неких 900 година.