Докле мислиш да те настављаш? Да имаш образа не би се јављао после онога што си јуче написао па одмах и обрисао, вероватно од срамоте. Проговорило је из тебе твоје право мишљење о људима из Херцеговине и Црне Горе, које на тренутак ниси успео да обуздаш. Жао ми је само што се нисам одмах снашао да то и снимим, па да поделим овде, да људи виде.
Ја сам ти написао зашто није остала првобитна форма мог одговора. Поновићу поново последњи пут, хтео сам да допуним поруку са поменом Куча и Васојевића и каф сам притиснуо да сачувам изашли су хијероглифи које нисам могао да склоним.
Не срамим се свог писања јер знам доста људи који су твог размишљања а пореклом са простора Црне Горе, Хервеговине који мисле да су све најбоље и најрепрезентативније што Србија има. Ја сматрам да такве генерализације нису баш адекватне и истините и да сваки крај има да понуди свашта и доврог, али свашта и лошег.
Твој коментар о.Панчеву и Београду-који ти притом није први у том нападачком маниру, схватио сам као потребу да нагласиш како ми са севера (Панчево, Београд) гледано на људе са простора Херцеговине, Црне Горе па и Пчиње као примитивце. Дакле испада да своје комплексе лечимо преко вас. То си Ојлере ти написао, додуше између редова , а не ја.
Притом ово није требала да буде тема-као ки друге до сада , где ћеш ти или било ко да пише по свом осећају и произвољно, већ на основу литературе и материјала.
Немам намеру нити жељу да улазимо у беспотребне рапсраве, чак ти могу рећи да се безвезе осећам због ове наше расправе и због тога што си ме схватио као лика који презире или шта већ Херцеговце, Црногорце итд. То је смешно јер ако погледаш моје стабло о ком сам писао , као и списак породица од којих вучем корене, пола тих породица је са простора Херцеговине, Крајине и Црне Горе..
Опет ја сам твоја писања тако разумео-по цену свађе и пљувања саговирника нипошто се не сме било шта лоше приписати некоме са простора ЦГ, Херцеговине.
Ево ако сматраш да грешим, и да сам лоше разумео твију поруку о сваљивању грешних обичаја на примитивце из пасивних крајева ЦГ од стране „еманципованих" Панчеваца и Београђана, напиши ми.шта си оним.првим одговором на који сам оштро реаговао хтео да кажеш. Ја сам спреман да се извиним саговорнику ако сам погрешио и исхитрено реаговао због неспоразума, ал ме занима чему све оне паралеле и иронија коју си пласирао у свом првом одговору?
Зар не би билоо једбоставније да напишеп зашто лапот није могао да постоји у ЦГ и Херцеговини и где се у литератури наводи да је у питању мит, неги да ме оптужујеш да се правим емаципован и ида из комплеса више вредности лупам.етикете људима и крајевина које сматрам примитивнијим и заосталим?