Нажалост и мени су загубили узорак. Не знам јел.проблем до Поште преко које сам слао, дал послати преко тпг DHL-a кад ми поново пошаљу узорак...не знам, нисам паметан. Не знам ни кад могу очекивати да ће послати нов кит...
Јел то званичан одговор? Моје мишљење (могуће да грешим) је да проблем није био до наше поште, јер и ви и ја имамо потврде да су пошиљке испоручене (delivered). Највероватније је у питању био пропуст администрације фирме Dante Labs, пошто су након оне новогодишње акције вероватно "затрпани" енормним бројем узорака.
Мени су рецимо дали неко немушто образложње да "на жалост нису у могућности да процесирају узорке" и питали ли ме да ли се слажем да ми пошаљу нове приборе о свом трошку? Дакле, нису покушавали да се извлаче на тврдњу да пошиљку нису примили, јер сам им при сваком обраћању слао линк за праћење пошиљке где су могли да виде и сами да је "delivered".
У сваком случају, након што сам потврдио да пристајем да ми пошаљу нове китове, обавестили су ме после десетак дана да су исти "на путу" и после 3-4 дана су већ били у Србији. Да нисам пристао, вероватно би ми рефундирали новац.
Међутим, сада ево опет "бијем битку" са DHL-ом и царином, послао сам гомилу документације, рачун, потврде о плаћању, очитану личну карту, изјаву о садржају пошиљке и сл. са молбом да ослободе од царине, ПДВ-а и трошкова шпедиције. Три прибора већ 7 дана стоје на нашој царини, надам се да ће уважити молбу и ослободити их од "глобе".