Стварно??
Није то ништа претјерано необично. Конвертита увијек има на свим странама. Вјероватно би данас и Хрвати у Сињу оца Синише Павића посматрали као конвертита.
Из рада
"Ј. А. Soldo, Odrazi kulturnih utjecaja tijekom posljednja tri stoljeća u varoši Sinja":
"Za osnivanje glazbe Gospe Sinjske bili su zaslužni (pravaši koji su pobijedili na izborima godine 1907. zahvaljujući svećenstvu i seljacima. Kasnije u borbama za općinu, za poslanike u Pokrajinski sabor (Zadar) kao i za Carevinsko vijeće svećenstvo se sve više angažiralo, osobito fra Mijo Kotaraš, inače rodom Srbin, tako da se između velikog broja varošana i pravaša stvarao jaz. Izbori su praćeni sitnim borbama, proglasima, pjesmama u desetercu. Kroz te izbore sve više je ulazio u javni život sinjsko-cetinski seljak za kojeg su se borile obje stranke a u čemu je svećenstvo bilo uspješnije. Te su borbe odvajale dio varošana od samostana."https://hbl.lzmk.hr/clanak/kotaras-mijoИначе, занимљиво да је упориште југославенства међу католичким становништвом Далмације било углавном у градовима, док су на селима за хрватску ствар оперисали фрањевци, а касније се у то добро уклопио и Радић са својом сељачком странком и просељачком реториком. Буквално су успјели прогурати националну идеју кроз овај социјални момент и однос село-град.