Банђур, Никољдан, Љубиње, E-V13>Z1057
Хаплотип тестираног поседује карактеристичне вредности маркера DYS390=25, DYS385b=19, DYS389i=14, DYS389ii=31 и DYS643=11. Најближе поклапање хаплотипова има са Милошевићем (Аранђеловдан, Лопате/Подгорица) из Васојевића, од чијег хаплотипа се разликује на маркерима DYS458 и DYS635 (на овом маркеру је разлика за две вредности). Поменути Милошевић поседује хаплотип који је доста различит од хаплотипа другог тестираног Милошевића из истог места, за кога нема дилеме да припада роду Васојевића. Банђур по хаплотипу свакако не упада у род Васојевића. На четири маркера се разликује од хаплотипа једног тестираног чији резултат још није објављен (Ђурђевдан, Пријепоље) и хаплотипа Дрпића (старо презиме Радошевић, Аранђеловдан, Колашин). Ближа веза ни са једним од поменутих тестираних се не може утврдити без додатних тестова.
Љубо Михић у свом раду о Љубињу са околином наводи следеће за Банђуре из Убоског:
Банђури (5 и) (Мијатовићи) су из Чавша дошли у Убоско у XVIII вијеку. Од Мијатовића y Чавшу су Банђури. Мијатовићи су дошли у Чаваш из Грмљана, а тамо њихов предак дође из Риђана y Црној Гори. Неки тврде да су се тамо звали Михојевићи. а још старије презиме Мрњавчевићи или Радишићи. Славе Никољдан.
Миленко Филиповић такође наводи да Мијатовићи потичу из Грмљана, али не и да потичу од тамошњих Михојевића:
Мијавићи (1 к., Никољдан) су дошли из Грмљана. Од Мијатовића су Банђури.
Овде су Мијатовићи грешком наведени као Мијавићи (у другој реченици је презиме исправно наведено).
За Михојевиће је утврђено да припадају хаплогрупи J2a-Y14439, тако да Банђури очито не потичу од њих даљим пореклом. С обзиром да Мијатовићи из Чавша још нису тестирани, тек остаје да се утврди да ли су сродни Банђурима или Михојевићима. Прва могућност је свакако вероватнија, не само што и Мијатовићи и Банђури знају за међусобно сродство, већ и зато што оба братства славе Никољдан, за разлику од Михојевића који славе Јовањдан.