Сљедећа два резултата припадају истом презимену, слави и мјесту поријекла, па ћемо их објавити заједно. Ове двије породице немају предање о заједничком поријеклу, иако имају исто презиме и крсну славу, те бих рекао да су у мјесто Црквени бок на Банији дошли у двије одвојене миграције. Очекивано, патрилинеарно су повезане, и са другим презимењацима са друге стране Уне који славе исту славу, али одређене разлике у маркерима иду у прилог наведеном предању да "нису род". Такође, том предању иде и прилог чињеница да се налазе на двије различите локације у селу, те ћемо њихове локације у селу ближе означити. Дакле,
Мазалица, Јовањдан, Црквени бок (Центар), Суња, Банија. Припада хаплогрупи I2-PH908. У односу на друге припаднике овог презимена са славом Јовањдан издваја се вриједношћу DYS391=10 (остали имају модалну вриједност 11).
Мазалица, Јовањдан, Црквени бок (Велики сокак), Суња, Банија. Припада хаплогрупи I2-PH908. У односу на друге припаднике овог презимена са славом Јовањдан издваја се вриједношћу DYS458=17 (остали имају вриједност 18).
Напомена: Мазалица из Суваје, Босанска Крупа, се издваја са DYS385=15-15 (остали имају модалну комбинацију 14-15) и са DYS392=12 (остали имају модалну вриједност 11). Мазалица из Чађавице, Нови Град се издваја са DYS570=19, а Мазалица из Великог Дворишта, Козарска Дубица са DYS570=17, дочим Мазалице из Црквеног бока и Суваје имају модалну вриједност 18.
Поставља се питање о које двије миграције се ради. Једна је дефинитивно она забиљежена од стране аустријских власти, у Црквеном боку, дана 9. септембра 1875. године, у којој се бјегунац са турске територије Глиго Мазалица пријавио властима, и населио у селу, по свему судећи на периферији (Велики сокак) јер је село тада већ увелико било формирано. Друга породица је живјела ближе центру села, код цркве, амбуланте, задруге и мјесне заједнице, и рекло би се да су у село дошли кад је оно тек било формирано, дакле раније. Могућа миграција и предак ове породице је пребјег из села Клековци код Дубице, а током Лаудоновог рата (1787. - 1791. године), Никола Мазалица. Није наведено у којем селу је завршио, али по свему судећи се ради о Црквеном боку. Да обје породице потичу од Глиге Мазалице, који је те 1875. године имао 60 година и 5 дјеце, предање о заједничком поријеклу би дефинитивно морало постојати, али и локације у селу од обје породице би биле ближе него што јесу.
Присуство Мазалица са славом Јовањдан у Поуњу је дефинитивно дуже него што се мислило и наведено у књизи "Поуње у Босанској Крајини" Милана Карановића, који је Мазалице сврставао у личке досељенике, са ранијим презименом Богуновић (што је генетика такође оборила), за шта опет није постојало предање код неких породица, конкретно код оних у Суваји (Босанска Крупа). По свему судећи Мазалице се у 18. и 19. вијеку расељавају из Бјелајског поља, једни вјероватно у Дубицу након аустро - турских ратова и разграничења (1716.—1718. и 1737.—1739.) заједно са породицама познатих петровачких презимена као што су Бањац, Балабан, Латиновић, Лукач, Шипка, итд... Поријекло Мазалица из Бјелајског поља наводе и неки свештеници, конкретно за Мазалице из Чађавице, Нови Град, који су се од Мазалица из Суваје, Босанска Крупа раздвојили у подгрмечком селу Залин, прије чега су дошли из Бјелајског поља, писано 1920.-1930. године да се то десило "прије 80-90 година", што одговара распону 1830.-1850. године, а што одговара и наводима и код Карановића за Мазалице из Суваје да су досељеници тамо од прије Дољанске буне 1858. године. У Залину није остало Мазалица, што наводи и Карановић.
Дакле, сценарио је сљедећи. Након аустро - турског рата и разграничења 1737.—1739. године предак Николе Мазалице и Мазалица из Црквеног бока (Центар) долази у Клековце код Дубице, гдје се породица кратко задржала, и већ 1791. године прешла на Банију, што и одговара чињеници да више нема Мазалица у Клековцима. Преостале Мазалице из Бјелајског поља се у првој половини 19. вијека насељавају у Подгрмеч (Залин) и на Козару (Двориште). Мазалице из Залина се расељавају у Сувају и Чађавицу. Једна грана Мазалица из Дворишта се 1875. године пресељава у Црквени бок (Велики сокак) на Банији (Глиго Мазалица). У Бјелајском пољу нема више Мазалица.