Много озбиљнији недостатак Небуле је очајна корисничка подршка. Ако вам се случајно деси да сте приликом наручивања теста направили неку грешку (нпр. наручили годишњу претплату а хтели сте месечну), биће врло тешко да их "подстакнете" да вам одговоре на ваше захтеве (обично је после првог мејла и добијене аутоматске поруке "да ће вам се подршка ускоро јавити" потребно барем још једном, а често и више пута, да им поновите мејл како би вам уопште одговорили), а након мучног дописивања које потраје и до месец дана (са пребацивањем "лоптице" од једног одељења до другог), неће бити спремни да вам изађу у сусрет (са мејлом у коме напишу "да слободно можете да се тестирате код друге компаније ако имате неки проблем са њиховом претплатом"(?!)). Такође, ако будете имали било какво питање или молбу, не надајте се било каквом одговору, тј. будите срећни ако се "смилују" и одговоре вам. Након што добијете њихов прибор и региструјете га на њихов сајт, нећете добити информацију о претплати коју сте изабрали нити о очекиваном времену завршетка секвенцирања након што ваш узорак стигне до њихове лабораторије (једино стоји генеричка порука да је ваш узорак "у процесу", мада је та порука присутна и док још нисте послали свој узорак), а на директна питања мејлом у вези тога, као што је речено, не одговарају. Такође, ни на који начин вас неће обавестити да ли је узорак примљен у лабораторију и када (ту ћете морати да се ослоните искључиво на сајтове за праћење пошиљки), када су почели са контролом квалитета а када са самим секвенцирањем узорка. На сајту су написали да је за секвенцирање потребно "око 12-14 недеља", а можда ће вам накнадно послати мејл "да је због ситуације са Ковидом очекивано да ће резултат каснити од 4 до 6 недеља", па се угрубо може рећи да ће им након пријема узорка, за секвенцирање требати минимум 3 месеца, мада се то обично продужи на 5-6 месеци. Све у свему, Небула има можда најгору корисничку подршку међу компанијама које се баве генетским тестовима, а и шире.
Једна од добрих ствари код Небуле је што су повезани са компанијом Yfull и након што вам резултати пристигну, можете одабрати опцију да свој резултат проследите на Yfull стабло, где ће се он врло брзо појавити. Након тога, за услугу анализе BAM фајла вам Yfull неће тражити 49, већ 44 долара (такав договор имају са Небулом), али је могуће да је ту дошло до неких промена у скорије време, због ратне ситуације са Украјином, јер ни Yfull своју услугу више не наплаћује у доларима већ у еврима (стандардна цена је 45 евра). Тренутно поводом Светског ДНК дана 25. априла Небула нуди попуст, па њихов 30х тест можете узети по цени од 199 долара, с тим да су у промотивном периоду избацили месечну претплату и уместо ње ставили кварталну (тромесечну) по цени од нешто мање од 25 долара по месецу, што укупно изађе скоро на 75 долара који се требају додати на промотивну цену (199+75). Још једна корисна ствар - употребом купона, ако су доступни (у новембарској акцији и у редовном периоду су били присутни, тренутно нису), можете смањити цену теста за 30 долара, па би вам тако редовна цена у периоду ван промоција била 269 долара (299-30), с тим да се на ту цену онда додаје и цена претплате. Купон-кодови који су важећи су MYTRUEANCESTRY10 и ENDOF2020 и они се уписују у засебно поље за купон-код приликом наручивања теста.