Порекло становништва > Србија

Saveti/Pomoc za pronalazak svog porekla

(1/1)

Gelzakosu:
Pozdrav svima, ja sam Radisavljevic Filip iz Krusevca. Kao sto vidite zelim da saznam svoje poreklo ali sam dosao do jednog dela i ne znam kako dalje. Video sam da postoji analiza DNK ali posto sam student trenutno nisam u mogucnosti to da uradim dok ne zaradim neki novac. Svakako dok ne skupim novac zelim da istrazujem svoje poreklo, moji preci su iz sela Suvaja( Krusevac )
to selo se nalazi odmah pored jezera Celije. Moji preci su iz te neke Gornje Suvaje ( koja je bila na brdu/planini ) sisli pored puta tj u savremenu Suvaju kada su Turci napustili te prostore. Gornja Suvaja danas ne postoji vise ima samo neko kamenje od kuca gde su nekada ziveli moji preci. U Suvaji danas postoji 3-4 porodica od kojih su jedni Radisavljevici. Sada cu napisati muski rodoslov koji znam i koji je povezan direktno sa mnom. Filip<Aca<Milan<Ljuba<Branko<Stevan<Radisav. Na groblju sam uspeo da nadjem da je Branko Radisavljevic rodjen 1900. godine ( moj cukundjed ) i uspeo sam da nadjem grob njegovog oca Stevana Radisavljevica ali se ne vidi nista osim njegovog imena i prezimena. Dakle moj najdalji predak ( za kog znam ) je verovatno i osnivac ove porodice Radisavljevic jer je on Radisav. E ali sada mene zanima dalja istorija mojih predaka, problem je sto ne znam nista o tom Radisavu ( tj njegovo prezime ). Svi Radisavljevici slave iste 2 slave ( doduse sada je vecina izabrala samo 1 od te 2) te slave su Sveta Mina ( Mratindan ) 24.11 i Cudo Svetog Arhangela Mihaila( koju zovu Sveti Arhandjel) 19.9. Da li imate neke savete, neke predloge, neku literaturu koju mogu da pogledam? Izvinite ako nesto nisam napisao kako treba ili prekrsio mozda neko pravilo jedva sam uspeo da se snadjem i ovo da napisem. Svako dobro!

Драган Обреновић: