Ја мислим да ове две "звездице" двојице Шћепановића не побијају предање. Цитираћу прву поуку са теме коју је Синиша написао:
https://forum.poreklo.rs/index.php?topic=736.0"У попису из 1477. налазимо имена свих синова Гојакових осим Булата, Срезоје је додуше Стрзоја, Шћепан је Степан, А Влахо је Влахо. Преносилац предања каже да је Булатов син заправо уписани кнез Вуксан. Тако да би онда требали имати све на броју.
Попис наводи пет синова Степана: Вукача, Владка, Божидара, Рахоја и Степана.
Предање наводи такође пет синова Шћепана: Вукца, Влатка, Божидара, Радоја и Станишу.
Попис наводи четири сина Стрзоја Стрза: Радоњу, Радича, Лукача, Вукашина.
Предање наводи такође синове Срезоја: Радоњу, Радича, Луку и Вукаша.
Попис наводи два сина Влаха: Богету и Вука.
Предање такође наводи два сина Влаха: Богету и Николу, али и кћер Сенију.
У попису нема Булата, али се у предању за кнеза Вуксана каже да је син Булатов и да су сви Булатовићи од његова два сина: Богића и Батрића. У попису има кнеза Вуксана, али се не спомињу његови синови. Уписан је додуше Петко син Богића, па би овај Петко могао бити унук Вуксанов."
Значи, имамо и предање али и извор, попис из 1477. (управо су се те нове мутације могле појавити у време тог пописа (где су пописана Шћепанова деца) или неку генерацију после, па зато су две "звездице" код припадника истог братства, али који воде порекло од различитих Шћепанових синова)
Што се Никше другог тиче, он није у предањима био забележен као Никша други, него као Никша, а пошто је било претпоставки да је био и још пре њега Никши, онда се наводи као Никша други. Ми немамо њега у изворима, али имамо изворе из Дубровника из 1355те који описују двојицу са презименом Никшић, који су из Оногошта, а то је патронимско презиме. Онда имамо и Никшин киљан, Нишину плочу, а чињеница да он није нека личност која је део предања само припадника племена Никшићи, говори да је он остао и у традицији племена Угреновићи. Можемо наравно да идемо системом "онај ко није убележен у изворима, има потенцијал да буде митска личност", али онда је и код доброг дела племена која имају патронимски назив, то упитно.