Е сад, сама тема мастер рада, иако није директно везана за генетику, чим је Радон поменуо те грешке и предрасуде везане за Ј1 и Ј2, значи да су те ствари могле да се провуку код непотковане комисије што се тиче генетике, чим је то прошло (и ко зна шта је још могло да прође). Делим Платиново мишљење да је "Порекло" вероватно испред наше академске заједнице у овој теми (тумачење генетике у контексту историје и порекла народа), јер активно прати најновије актуелности у свету, а верујем да је и у светском врху...У том смислу можда постоји вероватноћа да уколико неко са таквим ставовима а са слабим познавањем генетике, прође са својим радом код неке комисије. Овај Немања Благојевић може бити извесни аларм, тј. да ускоро добијемо првог доктора наука, који може да пропагира нешто што нема подлогу, а у исто време, штитиће га легитимитет академске титуле (не знам на ком факултету, претпостављам да је државни, што ће му дати на тежини)
САНУ је као египатска пирамида, унутра имаш, част ријетким изузецима, само мумије које још увијек нису научиле ни компјутер користити, који само знају, тј. набубали су напамет гомилу књижурина написаних у 19. вијеку. Колико ли је само наука еволуирала од тада, а они се држе прастарих метода. Гледам само колико Јевреји улажу у науку и образовање, већ је деценијама на снази стереотип да нема Јевреја који је сточар, молер или фризер, него да су сви директори фирми и универзитетски професори. Зато и јесу моћни и утицајни, зато и јесу респектабилна сила на глобалној геополитичкој сцени, док се с нама сви ћушкају као с лоптом, чак је и зец зинуо на нас да нас прождере. Сваки проблем потиче од необразовања. Постали смо необразована нација, зато нам је једна од најпопуларнијих личности Миљана Кулић, док за неког врхунског научника кад умре питамо је ли био пјевач народне или забавне музике. Оно што би морало бити мотор и покретач еманципације народа постало је само једна пука форма.
Ту непотребну организацију треба просто расформирати, јер ионако већ деценијама никакве користи од ње. У склопу тог радикалног заокрета такође треба укинути ово смеће од комунистичког просвјетног система, ово мрцварење 12 година по школској клупи, као и колективно образовање, гдје се не уважавају индивидуални капацитети појединца, а онда подстаћи принцип самообразовања. Дај сваком да се образује на своју руку и да у пракси покаже знање како би могао радити у струци. Па ако сам ја у стању да усавршим француски језик (одвратан ми је, али је ово само примјер) за 4 мјесеца, зашто да га студирам 4 године? Да бих, у духу марксизма и "једнакости", "сачекао" оног што ће и послије 4 године натуцати француски "по вуковски"?
Ја сам с 3 године знао оба званична писма, па сам ипак морао прва два разреда чекати да сви моји вршњаци науче сва слова.
Све нека формалност, све неки сертификати. Нико не цијени знање, само титуле. А колико сам ја видио неписмених људи с титулама доктора наука, могао бих о томе књигу написати.