Било ми је јасно и прије твог додатног појашњења, тако да је сасвим довољна асоцијација на самом грбу, што претпостављам и јесте био циљ.
Које је објашњење за остале елементе грба?
У договору са Грком желели смо да на грбу истакнемо ових неколико елемената:
1. Старину његовог рода у Херцеговини. Извесни дијак Првислав Грк, који је можда био у служби херцега Шћепана Косаче се помиње на једном стећку из 15. века. Асоцијација на ову везу на грбу је приказана црвеним пољем са два бела крста, што треба да асоцира на заставу
Војводства Светог Саве, односно заставу Косача:
2. Крсна слава Митровдан.
Овде сам имао мало проблема, пошто се на први поглед чинило да Свети Димитрије Солунски нема неке карактеристичне симболе који се везују само за њега. На иконама се лако може помешати са Св. Ђорђем јер се приказују веома слично. Од оружја ту је увек копље, штит или мач, али ти симболи се јављају и код других светитеља. На крају сам установио да Св. Димитрије на сликама где је приказан на коњу, увек јаше црвеног коња, као што Св. Ђорђе увек јаше белог. Тако сам одабрао црвеног коња као јединствену симболику овог светитеља.
3. Карактеристично презиме рода.
То смо постигли овом плаво-белом лентом која треба да асоцира на познате грчке орнаменте меандре, а тиме и на презиме Грк. Драго ми је ако је асоцијација успела.
Свеукупан избор боја - црвене, плаве и беле - би такође требао да укаже на родољубље и прврженост српском (и словенском) роду.
Једна од идеја била је и да се укаже на везу са средњовековним власима, где се коњ такође добро уклопио, као основно "средство за рад" влашких караванџија.
Било је још неких идеја за које није било места на грбу, па су остављене за челенку ако и када се буде радила.