Не знам ко је, али је видно уложио озбиљно време за ширење великоалбанске пропаганде. Мислим да се код нас доста потцењује утицај енглеске Википедије на ширење пропаганде и утицаја на јавно мњење. Верујем да све озбиљније државе имају информационе тимове који се баве тиме. Наравно, Србија није једна од њих, па чак и о чланцима који се само нас тичу можемо видети све и свашта, а камо ли о другим темама попут минулих ратова.
Погодио сам нерв, он је већ урадио двије измјене данас, само 37 минута након твоје. Иако није био један од посљедњих едитора, он је тај који "по службеној дужности" реагује.
https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Vasojevi%C4%87i&action=history Још бисера.
https://en.wikipedia.org/wiki/Macure Ту су и Рогами.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rogami Ово је та "рубрика албанских племена Зете"
Bukumiri Bratonishi Bytadosi Kuçi Macure Malonšići Mataguzi Ndrekalorë
Pipri Palabardhi Rogami Vasaj
Да, свакако да је енглеска википедија најчитанија па има већи утицај.
По начину слагања реченица и употреби вокабулара закључио бих да је ово неко ко је провео вријеме и у Британији. Такођер видио сам проминентног "Британца" са антрогенике да му захваљује на неким просјечним постовима. Вјероватно ту има његових пријатеља са википедије који му омогућавају и ово на википедији и његове активности на том форуму. Шта су Албанци без својих спонзора...
На чланку о Васојевићима овај текст је извор
7. Arifi, Arben; Tetaj, Luan (2020). "The Monastery of Deçan and the Attempts to Appropriate It". Richtmann Publishing: 67.
https://www.richtmann.org/journal/index.php/jicd/article/view/12318The names of Albanian villagers are mentioned in the year 1335 in the act of gift
giving of Stefan Dushan for the Monastery of Deçan. Although the names have been
modified, it is clear that they represent pure Albanian names. However, from that time
onwards, the Albanian names have been changed and altered in order to adapt to the
Slavic form, thus continually manipulating the historical tradition. From here we can
deduce another conclusion on the structure of the majority of the population, which were
the Albanians, and also deduce that the Monastery of Deçan cannot be appropriated
because not only were the Albanians the majority, but they also helped and contributed
in various ways in maintaining the monastery. По основу оног катуна Љеша Туза и једног малог арбанашког села, Албанци су "већина на Косову" 1335., а шта је са осталим селима која су припадала властелинству и са влашким групама. И овакво нешто је "извор". Само по овом основу ово је смеће од публикације.