Нисам баш сигуран. Проследио сам му грб Осјечкопољске и барањске епархије да прокоментарише. Има велике резерве у погледу тог грба. Занимало га је ко је аутор јер мисли да није Ацовић, тј. да је Ацовић радио само реконструкцију.
Тај грб је још пре доста година постављен на страницу
Српског хералдичког друштва „Бели орао”, на одељку Црквена хералдика, и тамо се налази и данас.
На истој за тај грб стоји:
у нацрту, идеја М. Драшковић, цртеж Д. Ацовић.
Иако стоји у нацрту, што значи да званично није усвојен, епархија га користи као грб у последње време. Што не треба да чуди, јер у нашој хајдучкој примени свега, не заостаје ни примена хералдике.
Дакле, речени грб раније није постојао, јер није постојала ни Осечкопољска и барањска епархија, она је установљена 1991. године. Епархије које су кроз историју владале на њеној територији нису имали ништа слично у свом хералдичком наслеђу. Најближи такав грб за Србе у Барањи, био је грб Сент Андреје, који је идентичан грбу Барање са заставе Земунске народне гарде из 1848. године, иако са њим у начелу нема везе.
Мени некако безвезе да не може да се користи симбол Мириловића. Мислим, не желиш ти да узурпираш богатство и дворац неке породице Мириловић која и дан-данас постоји; реч је о некадашњој "племићкој" породици.
Не знам зашто би био проблем позивање на порекло, а поготов ако је ДНК тест доказао то.
Делим твоје мишљење,
Бакс.