Не мислим уопште да је друга могућност вероватније од прве. Само кажем да је тешко доказати да је неки род боравио на неком подручју уколико нема недвосмислених историјских извора који то потврђују. Имена са пописа се могу односити на претке поменутих братстава, али и на друге особе јер се ради о врло честим именима. Ево комплетног списка пописаних у Озринићима 1570. године према преводу Аладина Хусића:
Staniša Radovana, Rajić Vuka, Dragić Todora, Radovan Dragića, Nika Todora, Radisav Ninčića, Selak Nikolića.
Rajić Krša, Rado Dobrilovića, Nikola Radisava, Uglješa Čaršovića, Radonja Radića, Ladimir Čaršovića, Vuk Baličevića.
Vukosav Baličevića, Radonja Vuksana, Rajić Radonje, Radun Radića, Stanko Popovića, Vukosav Janka, Grgur Radonjića.
Pavko Đura, Bodul Božidara, Vuksan lvana, Vučeta lvana, Rajić Nikolića, Radisav Nikolića, Nikolica Radisalića.
Janko Popovića, Radoje Radovana, Radisav Dragića, pop Dragiša. Vukašin, knez musellem.
У Драшковићевом родослову се не помиње Радo Добриловић, већ Добриловићи чији је родоначелник Добрило који је живео у Шипачном. Самим тим не би требало да тај Радо Добриловић има било какве везе са Шипачњанима.
Матица Озринића је на Чеву (у ужем смислу), тако да је сасвим могуће да су у Марковини и Велестову некада живели други родови које су Озринићи временом истисли. Могуће је и да су се прибратили Озринићима пре исељавања, али у том случају необично да баш нико није остао у племену. Зато мислим да је вероватније да су предање о пореклу од рода Озринића усвојили тек у Шипачном (без обзира на то да ли су се доселили из Озринића или не). Али као што рекох, не видим довољно основа за било какав закључак око тога где је била најстарија матица рода Шипачњана. Нажалост, има доста родова чија предања о даљем географском пореклу није могуће потврдити на основу доступних података.